maandag 14 februari 2011

Dag twee

Heerlijk ontbijt met een croissant, fruitsap en koffie! Goed begin van de dag!
Op het bedrijf ging het iets minder vlot, gezien er die dag een deadline was van het project waar ik aa meewerk (Cursed Crusade) Kon ik eingelijk alleen wat documentatie en code lezen alsook het spel spelen. En van sommige stukken kreeg ik muisarmpijnen :(

Bleek ook dat een deel van de code richtlijnen verwezen naar een boek dat ik al enkele malen heb gelezen, en dat de programmeurs onder jullie waarschijnlijk wel kennen.

Vincent had iets minder geluk, vermits hij op een project was gezet met prerendered omgevingen. Alles dus highpoly, hij zal er straks zelf wel iets over zeggen :)

's Middags gingen we op expeditie om iets van eten te vinden, helaas waren er enkel dure "pain grecques" (kebabstyle eten met kaas mergeuzekes in een baguette, zag er niet lekker uit) en McDonalds. Dan maar een slaatje (ja een slaatje!) gegeten in maccy D's

Voor vandaag is mij mijn eerste echte opdracht beloofd, dat belooft!

P.S.: Mijn begeleider heeft een eekhoornknuffel op zijn koptelefoon gemonteerd, zeer moeilijk om serieus te nemen. I like.

zondag 13 februari 2011

Dag één


Na een uitgebreide, deugddoende en in geen geval ontoereikend en compleet afwezige nachtrust in de bus terug van St. Sorlin stapten ik en Vincent op de thalys richting parijs.
Ook daar bleek slaap niet op het menu te staan. Helaas.
Na enkele dieven vakkundig ontlopen te hebben konden we met onze nieuwe metro maand passen op weg naar de bed en breakfast, deze bleek wel op enkele kilometers en meerdere weenpartijen van vincent afstand bleek te liggen van het metrostation.
Vincent: "Ja kwas wel wat aant bleiten. Ik kon er niets aan doen die tas maatje ge moet hem eens proberen te dragen."

De bed en breakfast bleek een extra kamer in een sociale woonwijk net buiten parijs. Wel netjes en proper. Keuken is klein. als in, 1 persoon zijwaarts binnenschuiven. Nu ga ik slapen.

Foto's later
misschien
geen beloftes
kheb geen fototoestel