zondag 13 februari 2011

Dag één


Na een uitgebreide, deugddoende en in geen geval ontoereikend en compleet afwezige nachtrust in de bus terug van St. Sorlin stapten ik en Vincent op de thalys richting parijs.
Ook daar bleek slaap niet op het menu te staan. Helaas.
Na enkele dieven vakkundig ontlopen te hebben konden we met onze nieuwe metro maand passen op weg naar de bed en breakfast, deze bleek wel op enkele kilometers en meerdere weenpartijen van vincent afstand bleek te liggen van het metrostation.
Vincent: "Ja kwas wel wat aant bleiten. Ik kon er niets aan doen die tas maatje ge moet hem eens proberen te dragen."

De bed en breakfast bleek een extra kamer in een sociale woonwijk net buiten parijs. Wel netjes en proper. Keuken is klein. als in, 1 persoon zijwaarts binnenschuiven. Nu ga ik slapen.

Foto's later
misschien
geen beloftes
kheb geen fototoestel

2 opmerkingen:

  1. Vincent: "AAAUW AAUW AAUW ik raak die ladder niet op (stapelbed) ...
    IK SPUUG OP UW KOP HIHI"

    BeantwoordenVerwijderen